Daniella när hon har tråkigt...:S

Hej !

Assså jag har så tråkigt att jag inte vet vad jag ska ta mig till!!!!!!!!!!!!!!! För det första sluta kalla min man - Robert Pattinson albino hah och för det andra wtf varför tillverkas fortfarande den här äckliga marabou frukt och mandel men inte cocos som fanns en gång i tiden? Ja människor det stör mig. Det som stör mig ännu mer är den här tråkiga fjutt staden västerås som det inte finns något att göra i. Jag vill flytta till bajs stockholm som jag ska göra så fort jag fyller arton år efter min new york resa såklart. (drömmar). Östermalm blir en perfekt plats för mig att bo i och karolinska sjukhuset kan öppna sina armar för där ska jag jobba när jag har pluggat klart som tandläkare såklart. Varsågod nu fick ni en titt i mina framtidsdrömmar hah :D!

OCH KOMMENTERA TACK FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT OCH NÄR FOLK KOMMENTERAR SÅ HÖJS DEN HÄR TRÅKIGHETSSKALAN EN CM. tACK GOTT FOLK FÖR ATT NI LÄSTE! GOD BLESS YOU.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa man får ju hålla tummarna så att du vinner :)

2008-12-26 @ 00:31:30
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: sandra

Hahah, jag har lika tråkigt som du ;D

2008-12-26 @ 14:53:02
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0