God morgon

Heej!

Vaknade för ungefär en halvtimme sedan.  Jag läste lite av min bok innan jag orkade gå upp från sängen. Det är så jobbigt att vakna när man är så trött haha men man måste ju. Jag har iallafall tur som får sova hur länge jag vill utan att någon väcker mig. Ska äta frukost alldeles strax min macka är i ugnen. Ni som inte sett klippet nedanför det här inlägget måste bara kolla hah den är gammal men den slutar aldrig att vara rolig. Älskar southpark hah. Hursomhelst mina planer för idag är att ta bussen ner på stan utan att folk sitter i mitt arsle som igår. Shit asså man kunde inte ens andas. Sen ska jag köpa en pressent till min kompis. Men jag vet inte vad :S Aja får väl hitta något nicigt. Nää nu måste jag hämta min macka innan den bränns.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0