Grattis Sara!

Heeej!!

Har inte skrivit ett inlägg idag. Har inte hunnit om man säger så. Vaknade sent och sen duschade jag. Mina kompisar, Rebecka och Sara kom hit vi kollade på tv och så medans jag plattade Rebeckas spikraka hår. Asså tjejen har problem man plattar hennes hår så rakt som det går och hon säger att hon vill ha rakare. Vad ska man göra? Hon är bara fel. Iallafall har gjort en upptäckt. Min man Robert Pattinson kan sjunga haha asså han är grym också. Så jävla fin man kan vara. Aja men dagen fortsatte hemma hos Sara för att hon fyller ju år idag. Grattis till henne. Vi käkade pizza och kollade på filmen Blackout. Den var bra vi dampade bara på ett psykfall i filmen hah. Det handlar om tre människor som har varit med om något tragiskt om man säger så. Dem fastnar i en hiss och sedan så börjar allt möjligt att hända. Ska dra nu so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0