Julklapparna är öppna

Hej

Vad fick ni i julklapp då? Jag fick en I beat move (ung som en ipod med 8 gig), burburry väska, kofta, pressentkort på hm och pengar. Jag blev faktist nöjd. Dem var jättefina. Jag köpte inga pressenter till familjen för jag har haft ont om pengar hihi men jag är ju yngst i familjen så ingen förväntar sig att jag ska köpa heller. Jag jobbar ju inte precis. Köpte bara en liten pressent till min syster hah det var en drama queen kopp från lagerhous hah. Perfekt pressent till henne säger jag bara :P Hon är en liten drama queen. Jag har ätit julmat hos min kompis också. Vi kollade på tv och softade sen framför kalle anka. Väldigt kul. Imorgon är det syrianska julen måste vakna klockan 9 typ :O . Orka säger jag bara. Vet inte vad jag ska ha på mig till kyrkan. Det får väl bli något fint.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med i min utlottnig :)



var även med och nominera din favoritblogg från 2008 :)

2008-12-24 @ 19:04:12
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0