One day in the city

Hej o hå!

Mellandagsrean började idag så jag och mina kompisar bestämde oss för att gå på stan och även för att min andra kompis Sara fyller år på söndag så vi tänkte köpa något till henne på stan. Det första vi la märke till när vi steg av från bussen var att det var fullt med folk där! Assåå herre min Gud säger jag bara man kunde inte ens andas och låt oss inte prata om kön. Den fortsatte utanför affären utan att överdriva nu. Det fanns många billiga saker men jag hade inte lust att kolla så mycket och en pressent till henne hittade jag inte heller -.- Jag fick iallafall en pressent av min kompis som sa att jag skulle säga vad jag ville ha för att jag fyller år snart så hon tänkte köpa till mig lika gärna samtidigt. Jag var i stadium och såg ett par skitfina skor, vita låga skor. Dem kostade bara 199 kr haah och det fanns bara en storlek kvar av 37 så jag tog dem snabbt. När jag kom fram till kassan sa tjejen att dem bara kostade 149 kr eftersom det ytterligare var 25% rabatt så det var väl bra. Jag behöver faktist nya skor. Dem kanske inte är så varma till vintern då men snälla vintern är snart över och plus att det inte är någon snö. Kan inte visa vilka skor det är för att jag inte kan lägga in bilder på min dator men kan visa när vi får tillbaka den bra datorn som ligger inne på reperation.

Nej nu ska jag dra , so long och snart kommer dagens låt och några roliga klipp som e klockrena haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0