Tjockisen själv

Hejsan Hoppsan!

Godiset är i magen och filmerna är sedda. Julstämning ? svar : no.. Den kanske kommer på julafton :P Hur som helst jag har varit hemma hela dagen idag och bara legat här och där framför tv:n. Vad har ni gjort? Jag mår illa av all godis jag käkat men det är ju julveckan så då får man roa sig lite. Jag kommer typ att gå upp några 50 kilo den här månaden för att basketen är off och mat är on. Men när allt är över är det bara att ladda upp inför ett nytt år och nya mål haha ingen godis på länge ska mitt nyårslöfte vara tror jag.
 
Det är kul med den här traditionella julen men jag tycker att ju äldre man blir desto tråkigare blir det och pressenterna under julgranen blir allt minde och mindre för varje år haha. Bara jag som känner så?:P ... Skulle vilja göra något annorlunda på julen som tex att åka till farmor i Tyskland eller till kussarna i stockholm och fira jul tillsammans med dem. Jag skiter egentligen i pressenterna bara man har kul ellerhur? It´s all that counts.

Nu ska jag kolla klart på en tråkig film på tv som heter a perfect day. Not so fun men har inget annat för mig så det är bara att ruttna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0