Soft dag

Hejhopp!

Vaknade runt 11 idag. Sedan städade jag hela mitt rum så att det glänste hoho. Min syrras kläder låg överallt asså! Så dryg var tvungen att vika allt fint och skit. Såååå duktig jag år ! Anyhow så softade jag mig fram tills klockan blev 5 för då sa mina köömpisar åt mig att komma till Andrea så då blev det så. Papi skjutsade mig dit. Andrea  fyller år imorgon så hon kommer att fira i en lokal nära henne kulkul. Jag ska gå till henne en stund efter träningen lite innan för att hjälpa henne med att fixa och så. Bilder kommer imorgon eller övermorgon im shore !

Nä men nu ska jag nog kolla på twilight ! I love that movie and my husband Edward Cullen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0