Basketball time

Heej!

Ska till träningen snart. Den börjar klockan fyra. Jag ska gå dit så måste börja gå halv fyra.  Idag har skolan varit seg. Eller rättare sagt jag har varit seg. Jag var typ borta på lektionerna hah. Diagnosen gick dåligt men det är ju inte prov som tur är för att då skulle jag ha pluggat mer. Jag tränade ju inget till diagnosen och vi hade saker som vi jobbade med för längesen så jag hade glömt skitmycket. Vi har ju haft lov och sådant så det är inte så konstigt att man glömmer. Var inte med på gympan heller för att jag glömde gympaläderna. Sa att jag hade ont i magen och det stämde ju delvis för jag har ju min lingovecka. Vi skulle ha beep-testet. Jag har ju inte tränat på jättelänge. Den här träningen som jag ska ha nu kommer att vara den första på länge. Tänk efter lovet och allt. Som tur är så sa min lärare att vi kunde göra om beep-testet på onsdag då vi har gympa igen. Det var ju ganska många som inte deltog.  Anyways nu ska jag tagga.

Byebye!



Såhär ska man träna. Med hög tofs. SKÖNAST!


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Genom att läsa mycket bloggar och kommentera i dom :) Och även svara på alla kommentarer man själv får.

2009-01-09 @ 18:25:29
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0