3 dagar kvar to my B-day!

Helllouu!!

Fortfarande i sköna stockholm. Imorgon blir det hemmet. Idag har jag inte gjort något speciellt, duschat, varit hemma hos kusinerna och bara softat med guitar hero som vanligt. Mina små kusiner kom hit också. Så lekte lite med dem. Idag fyller min syster 19 år så grattis till henne! 3 dagar kvar till my birthday hihi längtar. Firar den 5:e eftersom att den 6:e har min pappa jul och då kommer säkert gäster och blabla. Vi ska köra singstar och skojiga saker. Men det här får bli ett kort inlägg. Justee! Har hört att det finns en parfym av twilight :O! Det stog på perez hilton sidan iaf. Heheh den vill jag ha! Yeahyeah Byebye!:P

Kommentarer
Postat av: Anonym



Lägg gärna en röst på mig i Dianasblogg.blogg.se till "bästa modebloggen" (seelmic.blogg.se)

(Dem som röstar kan även vinna present).



//selmas fashion

2009-01-04 @ 13:03:40
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0