Dani loves candy!

Shoohej!

Kom hem fån träningen för ett tag sedan. Har duschat och kollat på are you smarter than a fifth grader. Orka att alla är sämst. Ifall jag skulle vara med skulle jag äga....not. På reklamerna läste jag min älsklingsbok-twilight. Sedan när programmet tog slut stängde jag av tvn och läste på. Den är så bra. Hur som helst, jag har ätit som en gris idag hah jag vet inte om det beror på att jag har min vecka eller om jag bara är en tjockis hah. Me loves food. Bara för att bevisa att jag åt mycket så ska jag säga vad jag åt efter träningen. Observera att jag åt allt efter varandra utan fem sekunders vilan. Jag började att äta någon konstig maträtt med kött och kikärtor, det var som en soppa. Tog inte så mycket av den och bestämde därför att äta två knäckebröd med ost på efter och som pricken på i:et ett glas o´boy med. Efter det vart jag sugen på en apelsin och åt det. Sedan tog jag en bakelse hihi och slutligen ett tuggummi hah... Lite huh? Aja men jag har faktist tränat idag så det gör inget.




Nej fan va gott, nu är jag sugen på godis!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Ingen orsak :D



Nu blev ja åxå sugen på godis!

2009-01-10 @ 01:51:05
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Mindy

Alltid gott med godis...

2009-01-12 @ 20:31:56
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0