Danikani

Heeeeej!!

Idag är det
söndag och det betyder att jag har prov om två dagar. Eller snart en dag. Klockan är snart tolv. Jag har iallafall pluggat matte och tyska så nu behöver jag inte göra det längre. Har dock inte pluggat till provet ett enda dugg. Aja men det får jag väl göra imorgon. Jag kollade på en jättebra film idag som hette taken. Den är gammal. Rekommenderar den iallafall. Gissa vad jag gör just nu? Okej inte så svårt att komma på. Jag läser såklart new moon. Såå bra!! Jag är på sidan 292. Jag läser som en galning haah. Jag började läsa för tre dagar sedan.Nu ska jag fortsätta läsa.

Juste glömde berätta Jag och min kompis kani har gjort en gemensam blogg. Vi har några signs tillsammans, läs så får ni se. www.danikani.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0