Finally!

ÄNTLIGEEEEEEEEEN HAR JAG FÅTT MIN EFTERLÄNGTADE TWILIGHT BOK! Jag har väntat skitlänge på den ända sen jag såg filmen som jag såg typ för a million years ago. Idag på fysiken gav min lärare mig lappen som det stod att jag skulle hämta den på biblioteket hoho. Ajaa kom nyss hem från skolan. Det var så fucking jobbigt. På första matte lektionen så gjorde jag ett halvt tal. På so lektionen jobbade jag noll. På andra mattelektionen (sista lektionen) så jobbade jag ganska bra faktist. Idag är det såndär konstig dag när vi har två mattelektioner på en dag. Jag var tvungen att jobba på sista lektionen för att imorgon ska vi göra diagnos och jag ligger efter med en  B och C uppgift , så det måste jag göra hemma idag.

(Gjorde bara klart B uppgiften för att jag hade varken tid eller ork att göra C uppgiften.)


Kommentarer
Postat av: becccca:)

kul med läxor direkt?? :D hahahah

2009-01-08 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0