Kaffekick

Shuhuhuuu!!

Yeeey, lärt mig Edwards piano låt på på musiken idag. Klockren är den. Har fortfarande en lång bit kvar tills den sitter stensäkert. Ska lära mig den så bra att jag kan spela den i sömnen hah. Var på stan med idioterna med kaffekick (Rebecka och Kani) Vill bara säga en sak haha. Först letade vi efter kläder överallt. Jag sökte efter en tjock halsduk. Hittade inte i någon affär. Så när vi hade gått in i de flesta butikerna så bestämde vi oss för att fika på wayne´s coffe. Vi tog en god kaffe med hasselnötsmak mums. Innan vi drack den var vi typ trötta och nere. Efter en kvart blev det som att årets kaffekick slagit ner på oss. Asså vi blev cpe haha. Okej det låter lite fel. Men vi blev fulla om man säger så. När man skrattar åt allt och skit. Det har gått flera timmar nu och jag känner fortfarande att det är something wrong with me. Jag kan inte sitta still hahha. Psyk:P Hur som helst efter vi va där gick vi till indiska och där köpte jag en tjock svart stor halsduk som jag velat ha länge nu och den kostade bara 50 kr. Det var halva reapriset på den. Toll! Sedan gick vi till  vila och där hittade jag skitsnygga jeanstights. Dem här ser ut som äkta jeans. Dem har fickor och allt. Dem kostade ganska mycket. 225 kronor. Tro mig dem är värda det priset. Oj idag skrev jag mycket. Weird for me.  Nej nu ska jag sluta skriva. Pussokram!





Sluta att vara så fucking fin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, han är MIN! :D

2009-01-20 @ 22:43:34
Postat av: Anonym

2009-01-20 @ 22:43:42
URL: http://baaanan.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: haha ja de va såå gott!

2009-01-21 @ 19:41:13
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag tar Edward.. och du kan ta Robert ;)?

:D

2009-01-21 @ 20:01:52
URL: http://baaanan.blogg.se/
Postat av: frida

bland den finaste människan på jorden!

2009-02-05 @ 10:44:05
URL: http://fholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0