Plugg + prov = kill me !

Hej och hå!

Kom hem från träningen för ett tag sedan. Min kedja hoppade när jag cyklade hem med min kompis. Otur jag har alltså. Jaja men det fick väl bli extra motion säger vi. I skolan idag fick jag reda på att vi ska ha so prov på tisdag. Kill me ? Lyssna bara hur mycket plugg jag har framför mig. På torsdag har jag fysik prov och tyska glosor. På fredag har jag matte läxa, svenska läxa och engelska glosor. På måndagen därefter har jag tyska prov och sedan so provet som jag sa.  Det har knappt gått en vecka i skolan än och dem har lastat på oss fullt med grejer. Vafan, okej om vårat fysik prov inte var så jävla stort så kanske det skulle gått lättare men nej det är det svåraste skitet. Våran lärare hjälper ju oxå....not! Cpe asså. Hon ger oss över 60 sidor som ska vara på provet medan den andra matte klassen bara har 20 kanske. Så fucking orättvist. Aja men vad ska man göra, livet kan vara orättvist ibland. Hur som helst så gissa vad jag lånade från bibblan idag !!?? :D Twilight 2 ! Jag vill läsa den nu! Men måste läsa klart ettan först. Jag har lite kvar, 200 sidor hoho. Jag kommer inte ens hinna läsa för att jag har så mycket plugg men nej jag måste. Ska läsa och läsa. Okej nu ska jag nog sysselsätta mig med böcker och plugg. Hejdå

Kommentarer
Postat av: s

hehe javisst va den läcker:P välkommen tillbaka imorgon o läs om andra saker<3

2009-01-12 @ 18:33:53
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Mindy

Ha en mysig kväll..

2009-01-12 @ 18:42:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj så mycket prov och läxor ni har! Jag tyckte det var jobbigt att jag fick 2 läxor första dan =P

2009-01-12 @ 18:42:50
URL: http://emmazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0