Finns det något värre än plugg?

Hejsvejs!

Ny duschad och pigg. Ätit frukost och två chokladpraliner.  Ska vara med Sara och Rebecka idag. Undra vad vi ska göra, säkert kolla på film. Idag är jag sugen på en riktig skräckfilm har ingen aning varför, men är man knäpp så är man bara det. På tal om filmer, varför finns det bara sug på tv? Hahah kolla vad jag snackar om. Wihihihihi my birthday! Har fått massor med sms på mobilen och massor med grattis på facebook och msn. SHiiit skolan börjar om 2 dagar! Oh no måste plugga. Jag ligger efter i matten för att jag var sjuk i en vecka pga den där jävla influensan och jag fattar absolut noll av fysiken. Vi har prov snart :S ..  Säger bara God bless me att jag klarar det. Eller hallå vad säger jag? Jag ska minst ha vg annars dampar jag haha. Kanske dags att börja plugga på sin födelsedag. Huh not so fun. Aja hah vi får väl se hur det blir med det. Om ni känner mig rätt så säger jag en sak och gör en annan. Jag hatar att göra något tråkigt som jag måste göra, det finns inget värre än att se sin väska med fysik och matte böcker i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0