Saturday


Lördag idag då. Jag har inte gjort något annat än läst new moon/när jag hör din röst och försökt plugga till matte. Har gjort två tal. Det är ju lyckat. Jag har blivit besatt i boken. Verkligen besatt. Man blir ledsen när man läser den hah. Dem som har läst den fattar vad jag menar. Hur som helst. Idag tänkte jag kolla på en film så att jag gör något annat istället för att läsa. Igår kollade jag, rebecka och sara på Benjamin Buttons. Sämst film enligt mig. Okej den var bra den första timmen men sen blev den bara segare och segare. I 2,5 h höll den på. Vi blev så uttråkade att vi började mobba alla i filmen. Så går det till när alla som jag känner i princip blir uttråkade när vi kollar på film hah. Ja är man störda så är man. Juste idag ska jag lära mig photoshop. Kan bara lite saker men vill lära mig mer. Hinner aldrig hålla på med det för att jag så mycket grejer att göra. Tyska glosor på måndag, so prov på tisdag (amerikanska revolutionen) och fler saker. Måste kolla på gossip girl också, är lite efter med dem nya delarna. Har inte hunnit ladda ner dem senaste.
 

Ett litet mobbat kort på mig.


Kommentarer
Postat av: Blondinkatrin

re: visst är den! ^^



fin blogg du har :]

2009-01-18 @ 19:54:28
URL: http://blondinkatrin.blogg.se/
Postat av: melissa

Melissa svarar: Tack så mycket :)

2009-01-18 @ 20:33:00
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0