Skola imorgon

Hejhej !

Har kollat på Yesman. Den var bra, kvalite´n var inte så bra eftersom den var filmad men det funkade ändå. Vi käkade chips och vinigummi + att jag var tvungen att äta mat efteråt. Jag är skitmätt. Jag är på gränsen till att spy hah. Nej men nu ska vi inte vara äckliga här.
 
Imorgon är det skola. Det känns jobbigt men samtidigt rätt skönt. Jag tycker om skolan haha mobba mig inte. Vi ska ha några nya ämnen som vi inte fått betyg på ännu. Ämnena är fysik,teknik,bild och musik. Det enda jobbiga  är att vakna så tidigt. Jag hatar när man ska sova. Kan inte somna när jag lägger mig tidigt asså kan bara inte. Man vrider och vänder på sig och tänker på allt möjligt. Fast man måste ju. Tillslut när man vänjer sig så blir det bra igen haha.

Nu ska jag nog ladda batterierna på kameran,kolla min facebook och sätta på mig min pyjamas. Ska läsa innan jag går och lägger mig. Hahah kommer fan att läsa ut hela boken och fortfarande inte vara trött.

O juste en sista sak!! LÄNGTAR SOM FAN TILL SOMMAREN! DET ÄR DAGS FÖR SNÖN OCH KYLAN ATT GE SIG IVÄG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0