Slappa framför tvn

Heeej!

Har precis kollat klart på Top model. Den gamla allså. Jag hade faktist missat den förra året när den var på tv så ska nog passa på att se den nu på repriserna. Idag börjar ju nya top model och den ska jag följa. Jag älskar Top model (amerika) dem andra suger. Idag ska jag nog bara slappa framför tvn och kolla på allt möjligt skräp medan jag zappar genom kanalerna. Jag har sett två filmer som kommer att komma på bio som jag skulle vilja se. Den ena heter Bröllops duellen och den andra heter changeling. Ska nog ladda ner dem när jag får min dator tillbaka.  Den kommer typ tillbaka om 4 dagar. Nej men nu ska jag återvända till tvn och sedan ska jag äta en god jul middag hiihi. Har firat jul 3 gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0