Upptagen

Hejhej!

Har varit skit upptagen dem här senaste dagarna. Jag är upptagen nu med egentligen med plugget men tar en liten paus. Igår pluggade jag fysik hela dagen lång. Så jävla jobbigt. Det var om ljus och ögat. Det gick ganska bra tror jag. Det enda som gick dåligt var när jag skulle placera ut ögats delar. Hade inte tränat på det hoho. Skitsamma orkar inte bry mig. Asså jag hoppas bara jag får vg !! Idag har jag tre läxor som ska göras till imorgon. Svenska,matte och engelska glosor. Klockan är nio och har inte ens gjort en. Omg jag måste. Juste en sista sak innan jag drar. Är verkligen besatt i filmen twilight om man inte märker det. Hur som helst så älskar jag melodin som Edward spelar på pianot. Så jävla bra. Hahah min kompis är lika besatt som mig, hon har lärt sig melodin på sin keyboard hahaha så sköna vi är allså. Aja men kommer att lägga upp ett klipp senare när min man (edward) spelar piano. O juste läste ut om jag kunde drömma idag. Nu är jag på tvåan. Jag läser som ett rullande band. Nej men nu måste jag dra.  BYEBYE

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Fan vad jag hatar plugg .. tänker bara på allt jag missat :|

2009-01-15 @ 23:47:32
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0